Iklan

Isnin, 17 Februari 2014

Pasangan Gay Kegemaran Di Dalam Siri TV

Hello

Post ni agak lama juga aku tangguh. Sepatutnya publish pada 14 Februari tetapi terlupa pula disebabkan oleh sibuk yang teramat sangat. 

Aku banyak menonton siri tv dari luar negara terutama dari Amerika. Siri tv mereka lebih menarik dari siri tv yang dikeluarkan di dalam negara kita. Tambahan pula, mereka lebih bebas untuk berkarya. So hari ni aku nak senaraikan pasangan gay kegemaran aku di dalam siri tv. 

1. Blaine & Kurt (Glee)


Aku suka menonton siri tv Glee. Di Malaysia, banyak babak antara Blaine dan Kurt dipotong. So aku lebih suka download. Lagi cepat dan tiada babak yang dipotong. Chemisty antara Blaine & Kurt sangat kuat. Babak kegemaran aku sudah tentulah saat pertama kali mereka berjumpa then Blaine menyanyikan lagu 'Teenage Dream'. 


2. Agron & Nasir (Spartacus)


Walaupun siri tv Spartacus sudah ditamatkan, aku masih lagi mengulang tayang babak-babak di antara Agron & Nasir. Agron nampak kasar orangnya tetapi dia merupakan seorang yang romantik. Babak romantik antara mereka memang nampak real. 


3. Brian & Justin (Queer As Folk)


Walaupun pada mulanya Brian tidak begitu serius dengan Justin, tetapi lama kelamaan dia mengakui perasaannya terhadap Justin juga. Aku paling suka babak Brian melamar Justin pada musim kelima. 


4. Kevin & Scotty (Brothers & Sisters)


Chemistry antara Kevin dan Scotty begitu kuat. Watak Scotty sebenarnya hanya untuk beberapa episod sahaja tetapi oleh kerana penerimaan peminat yang memberansangkan hubungan antara Kevin & Scotty semakin berkembang sehinggalah mereka berkahwin pada musim kedua. Siri Brothers & Sisters merupakan siri tv kekeluargaan yang sangat bagus. 


5. Nolan & Patrick (Revenge)


Revenge merupakan antara drama kegemaran aku pada masa sekarang. Patrick merupakan anak kepada Victoria yang merupakan musuh kepada kawan Nolan, Emily. Jadi hubungan antara Patrick dan Nolan agak tegang. Tetapi chemistry antara mereka sangat kuat.


6. Walt & Bennett (The Carrie Diaries)


Walt merupakan kawan kepada Carrie dan Bennett banyak membantu Walt untuk menerima kenyataan yang dia adalah gay. Walaupun Bennett tidak mahu sebarang komitmen, dia akhirnya akur yang dia juga menyukai Walt. 


7. Mitchell & Cam (Modern Family)


Pasangan yang paling kelakar. Aku suka sangat dengan telatah mereka berdua terutamanya Cam yang memang kelakar. Anak mereka, Lily juga sangat comel dan bijak. 


8. Ian & Mickey (Shameless)


Mickey masih lagi belum dapat menerima kenyataan yang dia menyintai Ian. Hubungan mereka berantakan bila Mickey bersetuju untuk mengahwini seorang pelacur dan Ian membawa diri dengan menyertai latihan untuk menjadi askar. Aku suka melihat telatah mereka berdua terutama Mickey yang agak kasar luarannya tetapi dia sebenarnya mengambil berat terhadap Ian. 


9. David & Brian (The New Normal)


Antara siri tv kegemaran aku, tetapi malangnya ia telah dibatalkan selepas satu musim sahaja. David & Brian merupakan dua individu yang berbeza tetapi mereka masih lagi nampak serasi bersama. 


10. Justin & Austin (Ugly Betty)


Mereka berdua masih lagi di bangku sekolah. Mereka bermula sebagai pesaing untuk watak utama pementasan sekolah sehinggalah Austin mencium Justin semasa latihan pementasan. Semenjak dari itu hubungan mereka terus berkembang sehinggalah siri tv Ugly Betty ditamatkan. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan