Iklan

Khamis, 13 Mac 2014

Aku & Kesibukan Yang Melampau

Hello!!!

Aku agak busy lately. Banyak kerja dan program yang kena plan. So hal-hal lain tolak ke tepi dulu. Aku suka fokus bila nak buat sesuatu kerja untuk elakkan diri dari stress. Dan cara aku ni agak berkesan. Jarang lah aku stress pasal kerja. 

Forbidden Love Part  9 dah hampir ready. Hari tu actually dah siap tetapi entah kenapa aku macam tak puas hati so kena edit balik. Hujung minggu ni akan post.

Pray for MH370. Dah masuk hari keenam. Still belum jumpa lagi. Aku cuma mampu doakan yang terbaik. Kasihan tengok family member yang tertanya-tanya nasib ahli keluarga mereka yang terlibat. 

My Mom pun dah start panik. Bimbang pasal anak sulung dia ni yang berkemungkinan besar kena fly ke Phillipines this May. Aku sendiri pun panik. Huhu. Sedangkan naik jejantas pun dah boleh buat aku pening lalat, apatah lagi naik plane pula.

No matter what, aku hanya boleh berserah. Kalau betul-betul kena pergi Phillipines, redha je lah. 




Tiada ulasan:

Catat Ulasan