Iklan

Selasa, 8 April 2014

Aku & Prince Royce

Hello!!!

Kalau ditanya kepada aku, lelaki berbangsa apakah yang paling seksi aku dengan yakinnya akan menjawab lelaki berbangsa latin. Tak kiralah sama ada daripada Sepanyol, Mexico, Venezuela atau negara-negara latin yang lain. Pendek kata, bagi aku lelaki berdarah latin mampu menggoncang dada. Huhu. 

Sekarang ini, aku sedikit obses dengan Prince Royce. Prince Royce ni merupakan penyanyi latin pop dari USA. Ayah dan ibu Prince Royce berasal dari Dominican Republic tetapi telah berhijrah ke Amerika Syarikat. 

Aku kenal Prince Royce menerusi rancangan The X Factor USA yang telah menjemput dia untuk berduet dengan salah seorang peserta. Sejak dari hari itu, terus aku jatuh cinta dekat Prince Royce. Prince Royce sudah mempunyai 3 album iaitu Prince Royce (2010), Phase II (2012) dan paling terbaru Soy el Mismo (2013).

Majoriti lagu-lagu di dalam album Prince Royce adalah dalam bahasa Latin (Spanish). Hanya ada segelintir lagu sahaja yang dinyanyikan dalam bahasa Inggeris. Namun, aku masih lagi boleh dengar dan siap boleh menyanyi bersama walaupun hakikatnya aku tak faham apa pun yang aku nyanyikan. 

So, mari aku kongsikan gambar-gambar Prince Royce dan juga beberapa lagu Prince Royce yang aku gemari. 







Tiada ulasan:

Catat Ulasan