Iklan

Sabtu, 12 April 2014

Hottest Bollywood Actor 2014

Masa aku remaja dulu memang minat gila dengan filem Bollywood. Tetapi minat tu lama-lama beransur hilang. Tetapi aku masih lagi mengikuti dunia perfileman Bollywood ni. Kalau zaman dulu, bagi aku aktor Bollywood ni biasa-biasa sahaja. Adalah seorang dua yang cute. Tetapi sekarang ni banyak aktor-aktor Bollywood generasi baru yang sangat hot dan seksi!!! Senarai 10 aktor berikut adalah pilihan peribadi aku ya.

John Abraham 



John merupakan aktor paling senior di dalam senarai aku. Bagi aku John ni timelessly sexy. Filem John yang paling seksi bagi aku adalah Dostana. 

Ranbir Kapoor



Ranbir ni merupakan anak kepada Rishi Kapoor. Aku suka tengok wajah dia yang agak boyish. Lakonan dia pun sangat bagus. Dia pernah memenangi dua kali Pelakon Lelaki Terbaik di Filmfare Awards. Antara filem dia yang best adalah Barfi dan juga Yeh Jawaani Hai Deewani. 

Imran Kapoor



Imran merupakan anak saudara kepada Aamir Khan. Antara aktor Bollywood kegemaran aku. Paling suka tengok dia bawa watak cheeky. Filem Imran yang paling aku suka (rasanya dah lebih 10 kali kot aku tengok) ialah I Hate Luv Storys. 

Ranveer Singh



Ranveer Singh ni kulit dia agak gelap sikit tapi seriously seksi gila. Aku suka sangat dengan filem pertama dia iaitu Band Baaja Baaraat. Tapi filem Ranveer yang paling seksi bagi aku ialah Goliyon Ki Raasleela Ram-Leela. 

Arjun Kapoor



Arjun merupakan anak kepada produser filem terkenal iaitu Boney Kapoor. Actually Arjun ni dulu agak berisi. Hanya setelah berjaya menguruskan badan, dia memulakan karier dia sebagai pelakon. Filem Arjun yang paling best bagi aku adalah Ishaqzaade

Ayushmann Khuranna



Ayushmann ni bukan sahaja menceburi bidang lakonan, tetapi juga pengacaraan dan nyanyian. Dia pernah memenangi Filmfare sebagai seorang pelakon dan juga penyanyi. So tak perlu nak miming suara orang lain. Filem dia yang paling best ialah Vicky Donor. Memang menarik filem tu. 

Aditya Roy Kapur



Tahun lepas Aditya membintangi dua filem blockbuster iaitu Aashiqui 2 dan Yeh Jawaani Hai Dewaani. Muka dia serius sangat tetapi aku suka bila dia melakonkan watak romantik. Memang cair. Tak percaya cuba tengok filem Aashiqui yang merupakan filem Bollywood kegemaran aku untuk tahun lepas. 

Sushant Singh Rajput



Bagi aku Sushant ni ada tarikan dia yang sendiri. Especially mata dia yang agak seksi. Aku rasa dia baru berlakon 2 filem dan kedua-duanya memang berjaya tetapi aku suka dengan filem Shuddh Desi Romance. 

Siddharth Malhotra



Siddharth juga baru membintangi dua filem tetapi nama dia memang popular sekarang ekoran muka dia yang cute dan juga tubuh yang cantik. Filem pertama dia adalah Student of the Year dan filem itu memang berjaya menonjolkan kelebihan Siddharth

Varun Dhawan



Varun juga turut membintangi filem Student of the Year. Seperti juga Siddharth Varun turut mempunyai raut wajah yang tampan dan tubuh yang cantik. Varun ni merupakan anak kepada pengarah filem terkenal iaitu David Dhawan. 

So dalam senarai aku ni ada banyak aktor-aktor yang boleh dikategorikan sebagai muka-muka baru. Tapi aktor-aktor lama pun still ada yang masih seksi bagi aku seperti Aamir Khan, Shah Rukh Khan, Salman Khan, Akshay Kumar dan juga Hrithik Roshan. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan