Iklan

Rabu, 21 Mei 2014

Di Mana Nak Tengok & Beli Gay Movies?

Hello!!!

Forbidden Love minggu ini terpaksa tangguh dulu disebabkan minggu ini adalah minggu peperiksaan. So aku memang busy sikit dengan kelas tambahan untuk students aku. So memang tak sempat nak menulis dan mengarang. 

Ramai yang tanya kat aku, macam mana aku tengok cerita gay yang aku pernah buat review dulu? Well, ada movie yang aku download dan ada juga yang aku tengok di Youtube. Tetapi semenjak dua menjak ni, internet aku lambat sikit, so aku cuba cari alternatif lain. 

Google punya google, aku terjumpa satu link di Reddit. Aku terlupa pula kat mana link dia, sebab sekarang aku hanya contact dengan dia by email. Hari tu aku ada beli dua movie, tetapi belum sempat buat review lagi. Filem Date & Switch dan juga. Pit Stop. Nanti aku reviewkan. 

Selain movie gay, dia ada juga jual movie-movie lain (bukan gay), siri tv (Inggeris & Korea) dan siri tv gay seperti Queer As Folk, Looking dan Please Like Me. So selain dua movie kat atas, aku beli Frozen dan siri tv, Please Like Me. Memang menghiburkan. 

So untuk korang yang memang malas nak download, atau malas nak bazirkan had limit internet korang, macam aku ni, korang boleh contact dia di email kat bawah ni

adab1911@gmail.com

Satu movie dia jual RM 10 (sekali dengan harga DVD dan penghantaran) yang mana bagi aku sangat berpatutan. Korang boleh email dan tanya/request movie gay apa yang korang tengah cari.  

Ok.. Nanti Forbidden Love Part 14 in 3 more days... Nak siapkan marking paper dulu. Chow!!!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan