Iklan

Rabu, 11 Jun 2014

Aku & Boys' School

Hello!!!

Last week, aku ada terbaca satu online article yang mengatakan bahawa pelajar-pelajar yang bersekolah di sekolah yang hanya mempunyai satu jantina, lebih cenderung untuk menjadi gay. Banyaklah lagi sebab lain yang diberi tetapi aku berminat untuk mengupas isu ini disebabkan aku dulu pun bersekolah di sekolah yang dikhaskan untuk pelajar-pelajar lelaki sahaja. 

Honestly, aku tak rasa bersekolah di sekolah yang sama jantina akan menyebabkan korang jadi gay tetapi mungkin ianya akan mempengaruhi atau mencetuskan perasaan yang sememangnya sudah wujud di dalam korang. 

Aku actually masa sekolah rendah dah wujud perasaan macam ni. Tetapi masih lagi boleh kawal diri. Adalah bereksperimentasi sikit-sikit tetapi dalam masa yang sama masih lagi tahu yang lelaki mesti couple dengan perempuan. Namun, after UPSR aku telah berjaya diterima masuk ke sekolah untuk pelajar lelaki sahaja. Di sinilah bermula semuanya. Teenager kan... Semuanya nak mencuba. 

Sejak form 1 lagi aku dah pandai couple-couple ni. Adalah several scandals but mostly semuanya lebih kurang proses untuk bereksperimentasi antara satu sama lain. Konsep tolong menolong. Haha. Hormon kot. Kecuali with these two boys. Firstly H, my classmate. Aku memang anti dengan budak ni. Ada je benda yang dia tak puas hati. Mesti nak kacau aku. Until one day, aku lepak sorang-sorang dalam kelas after habis sekolah. Then, aku kena serang dari belakang. Si H ni cuba nak pegang aku punya tut. Ganas siot. Aku fight balik sampai aku jatuh kerusi then terus kena cabul. Last-last aku biarkan je. Redha. Huhu. After that day, kami jadi rapat. Dia yang suka kacau aku sebelum ni bertukar menjadi romantik. Huhu. Form 1 sampai Form 3, masa aku banyak dihabiskan dengan H. 

Form 4, H dapat masuk sekolah teknik. Muncul pula A, juga classmate aku. A ni actually satu kelas dengan aku sejak dari form 1 lagi dan even masa form 1 pun kami dah pernah on sekali. Aku ingat it was just a phase for him unfortunately, dia dah jadi makin advance. Masa tu dia dah lost his virginity then dengan selamba he said he wants to top me. Kami pun buatlah perjanjian kat tempat sekian-sekian. Aku dah on the way tapi entah macam mana aku stop then tak pergi. Dia cari aku dan marah kenapa tak datang. Aku cakap tak nak. Then hubungan kami terus renggang. Aku actually lega sangat because I don't think I was ready to lose my virginity at 16 years old. 

So kat sini aku nak simpulkan, kalau boleh elakkanlah boys' school expecially to those yang memang dah mula ada perasaan terhadap lelaki yang lain. Because ianya akan menjadi lebih teruk. Sukar untuk menghidari diri dari godaan dan pengaruh rakan sekolah yang lain. 

Itu sahaja pengalaman aku di sekolah menengah. Selepas habis sekolah menengah, aku dapat masuk universiti. Aku pernah cerita dulu pasal kisah aku di universiti. Lagi teruk. Huhu... By the way, Forbidden Love Part 16 sedang dikarang. Maybe in 2 or 3 days. That's all. Bye.

7 ulasan:

  1. gibb setuju sangat dengan pendapat FI.
    mcm gibb plak dah nekad lepas UPSR, tak nak masuk asrama sebab takut bende2 macam ni berlaku kat diri sendiri.(tak sangka plak aku budak lagi dah fikir mcm tu) haahah

    then masuk skolah biasa, alhamdulillah banyak kawan ngan lelaki yg baik2...

    BalasPadam
  2. wah - saya pun sekolah dak laki heeee~
    banyak cerita menarik, tapi paling menarik bila ada dua abang ragbi form 2 masa saya form 1 bergaduh dekat toilet rebutkan saya
    wakakakaka :D
    last-last, saya pilih sorang hehe :D
    tapi sekadar bermanjaan je tapi pernah sekali buat dengan dak sekatil double decker sebab dia takut tido tapi rupanya malam tu, dia goda adussss~ haha tapi sekadar rabaan je la :D eh terlebih pulak cite haha
    apapun, sangat setuju dgn article ini heeeeee

    BalasPadam
  3. Setuju, pengalaman sendiri, terlanjur waktu di sekolah. Aku mungkin takkan benarkan anak aku (kalau adalah) masuk ke sekolah satu jantina atau stay asrama. Haih, risau dah sekarang walaupun tak ada anak lagi. hahaha

    BalasPadam
  4. Ini salah satu sebabnya aku tak masuk asrama. Ngeri!

    BalasPadam
  5. benarkah? wah asik dong kalau di asrama semuanya cowo
    iih.. bakal banyak couple
    kyaaa.. suka

    BalasPadam