Iklan

Rabu, 27 Ogos 2014

ANTM Cycle 21

Hello!!!

Terima kasih untuk semua yang bagi comment pada last post. Walaupun aku tak kenal korang semua tetapi mesej korang sedikit sebanyak membantu aku. Thank you!!!

Semenjak aku single ni, aku banyak menyibukkan diri dengan menonton apa-apa jer cerita yang ada. Hari tu, Mr. Unknown ada komen pasal ANTM Cycle 21. Kat Malaysia memang lambat sikit tayangan dia tetapi kat US dah mula tayangannya. Seperti Cycle lepas, Cycle ni juga ada male models. Elok sangatlah untuk aku cuci mata. Hehe. Ni adalah model-model lelaki yang terpilih untuk Cycle 21. 

Adam, the Frat Boy
I read somewhere that his mother is Chinese-Malaysian.

Ben
Hampir pengsan jap. 

Denzel

Keith
Tyson Beckford lookalike.

Matthew
Cair....

Romeo
He's Bi.

Will
And he's gay!!!

Tapi aku juga suka dengan model-model perempuan untuk cycle ni. Masih baru lagi. Hanya baru tayang 2 episodes rasanya kat US. So kalau sapa-sapa nak tengok, aku letakkan link Youtube kat bawah ni. 

Episode 1

Episode 2

2 ulasan:

  1. WOW Adam dengan Ben tu gorgeous !
    Kalau US pun baru 2 episod memang lambat lagi ler nak masuk Malaysia.
    Part cuci mata tu betul. Before season 20 memang aku tak pernah layan ANTM ni. Tapi sejak ade boys ni wajib layan. HAHA

    BalasPadam
  2. Adam and Mattew have a great body.Well orang bernama Adam memang selalunya handsome.hahaha.Tapi semua hot

    BalasPadam