Iklan

Rabu, 20 Ogos 2014

Movie: Love Or Whatever

Hello!!!


Antara movie yang aku baru tengok adalah Love Or Whatever, sebuah filem dari USA yang telah dikeluarkan pada tahun 2012 lagi. Tapi aku tak pernah dengar pun sebelum ini. So expectation aku agak biasa-biasa jer. 


Filem ini mengisahkan kehidupan Corey yang agak sempurna. Dia mempunyai kerjaya yang bagus dan juga teman lelaki yang sangat seksi, Jon. Di saat Corey ingin melamar kekasihnya, Jon membuat pengakuan yang dia telah curang bersama dengan seorang perempuan. Jon dan Corey bergaduh lalu Jon membuat keputusan untuk meninggalkan Corey. Corey yang masih lagi bersedih membuat keputusan untuk mencari teman lelaki lain atas dorongan adik perempuannya, Kelsey. Namun tidak membuahkan hasil sehinggalah dia bertemu dengan Pete. Tetapi Corey dan Pete sangat berlainan di antara satu sama lain. Corey seorang yang sangat skema, lurus dan agak awkward manakala Pete pula seorang yang sangat adventurous, lasak dan yakin. 


Bagi aku filem ni sangat cute. Ada beberapa scene yang agak bosan tetapi ada jugak babak yang sweet. Babak yang paling aku suka adalah first date antara Corey dan Pete. Corey expected their first date will be in fancy restaurant was so nervous when Pete brought him into the woods. Siap pakai kemeja dan tie lagi. Pete is so gorgeous. Overall cerita ni agak best. Ada sesetengah joke yang aku agak clueless jugak but overall, I had fun watching this movie. Sesiapa yang malas nak download boleh cuba tanya En Adri di blog dia. 

Rating:

2 ulasan:

  1. Selalu tengok @ download movie ni kat mna?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Download torrent tapi internet kena laju lah. Kalau tak beli dekat orang ni. adab1911@gmail.com.

      Padam