Iklan

Selasa, 28 Oktober 2014

Web Series: Hunting Season (Season 1)

Hello!!!


Aku suka juga tengok web series. Biasanya web series ni takdelah panjang sangat. Dalam 8 to 12 minit sahaja untuk setiap episod. So boleh marathon terus. Antara web series yang ramai cakap best ialah Hunting Season. Sekarang ni Hunting Season tengah shooting untuk season 2 so masih lagi sempat nak kejar sebelum tayang season 2 ni. 

Alex, Tommy, Nick & TJ

Hunting Season ni diinspirasi dari blog iaitu 'The Great Cock Hunt'. So boleh agak lah blog tu pasal apa kan. Aku pernah tengok web series ni before tetapi yang aku tengok tu versi clean. So bila aku tengok ada versi uncensored, apa lagi. Hehe. Ulang balik. 

Alex & Lenny

Siri web ini mengisahkan kehidupan Alex yang merupakan seorang penulis. Di samping itu, Alex juga mempunyai sebuah blog di mana dia menceritakan kehidupan sosialnya serta kawan-kawannya yang lain iaitu, Tommy, Nick & TJ. Alex mempunyai masalah untuk memberikan komitmen dalam hubungannya dengan lelaki lain. Sehinggalah dia bertemu dengan Lenny, seorang jejaka yang berbeza dari lelaki-lelaki yang dikenalinya sebelum ini. Dalam masa yang sama juga, Alex menjalinkan hubungan dengan lelaki yang dikenalinya di gym, Reece. 

Web series ni agak light but at the same time very entertaining. Pelakon-pelakonnya pula memang sangat seksi dan menarik. Cuma mata tu kena jaga lah sikit sebab banyak babak2 full frontal dalam uncensored version ni. Huhu. Jalan cerita setiap episod juga senang untuk kita relate dengan apa yang berlaku dalam dunia sebenar. I'm looking forward for season 2. 

Boleh try cari kat torrent untuk download atau kalau internet korang lembap dan malas nak download (macam aku) cuba tanya En Adri kat email dia; adab1911@gmail.com

Rating: 

2 ulasan:

  1. Ade satu web series yang best gak cerita dia.... tajuk dia Husbands.... Penah tgk?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Rasanya pernah tengok Season 1 dan 2 . Season 3 belum lagi.

      Padam