Iklan

Khamis, 31 Disember 2015

Goodbye 2015

Hello!!!

Sejam lagi 2015 akan berlalu dan takkan kembali. Azam aku ada yang berjaya dicapai dan ada pula yang terpaksa disambung kepada 2016. Huhu.. Biasalah manusia. 

Aku dah hampir seminggu di Selangor selepas lebih sebulan bertapa di Kelantan. Cuti sekolah kali ni aku memang all out cuti. Biasanya ada je kerja admin, marketing yang kena buat. Tapi aku berjaya mengelat tahun ni. 

Laptop aku masih lagi rosak. Mungkin ada yang dah tahu sebab ada yang email duk claim Strange Love part seterusnya. Huhu.. Actually part tu hampir 90% dah siap. Tapi laptop aku tak boleh buka. Tak tahu apa problemnya. Pergi kedai, boleh je pekerja kat kedai tu suggest aku beli baru. Bisnes, bisnes... 

Balik Kelantan, mujurlah ada laptop adik aku. Sempatlah aku check email dan balas email-email dari pembaca. Ada yang minta advice tu, sorrylah.. Aku ni seorang good listener tapi bab menyelesaikan masalah orang tu agak kureng sikit. Mungkin boleh tanya Abg Numan or Gibb. Berblogging di Kelantan agak impossible. Adik lelaki aku dan anak saudara aku selalu menganggu privacy. Sekarang ni aku guna laptop adik aku. Mujurlah dia akan praktikal so aku dpt pinjam laptop dia. 

So sekarang ni aku dah ada laptop balik walaupun laptop pinjam. Sekolah dah nak buka. Aku apa-apapun belum ready. Stationery aku bila bawa balik Kelantan, habis dikebas oleh adik-adik aku yang masih lagi sekolah. Takpe, tahun baru mestilah kena beli alat tulis baru kan. 

Banyaknya lagi aku nak update pasal diri... 

Ada yang nak tahu pasal budak umur 22 tahun, yang aku kuar date dulu tu. Entahlah, kami okay je. Setakat ni masih berkawan. Tapi takdelah jumpa selalu sebab dia masih student. Last kami jumpa, masa tgk Dilwale di Pyramid. Aku turun je bas dari Kelantan terus pergi tengok movie. Kemaruk sangat tak tgk wayang selama sebulan lebih. 

Sebelum aku merepek lagi panjang baik aku stop. As for Strange Love, aku takleh nak janji. Plot tu masih lagi ada dalam otak tapi nak menaip balik tu... Hopefully laptop aku masih boleh diselamatkan. #prafforf.i'slaptop

Bye...

7 ulasan: